بیانیه محکومیت (موهن)توهین به پیامبر اکرم (ص) از 28 مداح کشور - عاشقان ولایت قزوین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عاشقان ولایت قزوین

* بسم رب الشهداء والصدیقین *

 

حاج منصور ارضی: بنای صهیونیسم در فحاشی است؛ روزی در لباس بنی‌ امیه و بنی‌ عباس و امروز هم در لباس فعلی. وی گفت: شعرا و مداحین وظیفه دارند در قبال هتک حرمت‌ها ‘شهادت طلبانه’ عمل کنند. این مداح اهل بیت(ع) در واکنش به فیلم اهانت‌کننده به پیامبر(ص) این مطلب را بیان کرد.

 

 

حاج محمود کریمی: در پی توهین بی شرمانه دشمنان لعین اسلام به ساحت مقدس و نورانی پیامبراعظم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم پایگاه شخصی حاج محمود کریمی این اقدام قبیحانه و زشت را محکوم می دارد. بدون شک باید صحنه گردان این خیمه شب بازی سخیف را همانطور که پیر و مرادمان حضرت امام خامنه ای(حفظه) فرمودند صهیونسیم و آمریکای جنایتکار دانست که همچنان سیاستهای منافقانه ی خود را علیه ملل مسلمان جهان پی میگیرند.

به امید پیروزی نهایی مسلمانان و ملت مظلوم جهان

فان حزب الله هم الغالبون.

 

 حاج سعید حدادیان: کشور ما در طول سال با مناسبت‌ها و رویدادهای متعدد و متفاوتی در صحنه داخلی و بین‌المللی مواجه می‌شود و این موضوع ما را بر آن می‌دارد که درباره عنصر اندیشه در شعر بیش از پیش تمرکز کنیم و بر همین اساس وقتی اتفاقی مثل هتک حرمت به ساحت پیامبر اکرم(ص) رخ می‌دهد نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود.تحلیل ما این است که بیداری اسلامی در سال‌های اخیر به جایی رسیده است که برای انتقام گرفتن از اسلام تلاش فراوانی در حال انجام است و برای این منظور شخص پیامبر اکرم(ص) مورد هدف قرار گرفته و اگر بیداری اسلامی رخ نداده بود کسی به خود جرات چنین کاری را نمی‌داد. غرب بدون تعارف کار فرهنگی کرده و با اندیشه حساسیت‌های ما را پیدا کرده و دست روی آن گذاشته است.

اما یک شعری را در زمینه محکومیت توهین که حاج سعید حدادیان سروده اند:

ای مسلمان سکوت جایز نیست*وقت فریاد هر مسلمانی ست

عالمی غرق در مصیبت شد*به رسول خدا اهانت شد

جهد شیطان پرست، بی اثر است*زآن که از نور عشق بی خبر است

عشق احمد اساس دین خداست*شکر ایزد محبّت طاهاست

پاک تر از نسیم و از شبنم*جسم و جان پیمبر اعظم

شعر حافظ به وصف او چه نکوست*”همه عالم گواه عصمت اوست”

هر چه خواهی به زعم خویش بکوش*نور احمد نمی شود خاموش

کوری چشم دشمن غافل*حق کند نور خویش را کامل

شده بیداری مسلمانان*آتش جان دشمن قرآن

به فدای پیمبران سرِ ما*مرگ بر دشمن پیمبر ما

ای جهان عهد نور نزدیک است*ماجرای ظهور نزدیک است

طالب خون انبیاء مهدی*وارث دشت کربلا مهدی

خیز و تیغ از نیام بیرون آر*بر گلوی ستمگران بگذار

حاج محمدرضا طاهری: السلام علیک یا رحمه للعالمین.آنهایی که به خیال خام خودشان خواستند از رحمت پیامبر مهربانیها سوء استفاده کنند و مثل قبل جسارت به ساحت رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله داشته باشند نمیدانستند این بار رحمت شامل حال مسلمین جهان میشود و در عوض غضب و خشم مسلمانان گریبان گیر آنها و اربابان خبیثشان می گردد،ضمن تاثر فراوان از هتک حرمت پیامبر اکرم (ص) ازاینکه خداوند متعال دشمنان اسلام را از احمقها قرار داده بسیار خرسندم،چرا که این بار نه تنها دامنه ی خشم در قلب مسلمانان بلکه اعتراضات به ریشه ی تمام این جنایتها یعنی تل آویو کشیده شده ،

«وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِین»

 

حاج کاظم،حاج احمد،حاج عباس واعظی:

 ما عاشق پیمبر و آل پیمبریم-سرمست از غدیر و می ناب کوثریم

شکر خدا ز روز ازل جمله تا ابد-سرشار مهر فاطمه ، پابست حیدریم

ایران تمام،کشور ناب ولایت است-ما غرق در ولایت این ملک کشوریم

هر کس به عشق و کشور ما روبرو شود-با دستهایخویش دمارش در آوریم

باور کنید ای همه مردم جهان-در این مسیر منتظر امر رهبریم

(شاعر:حاج احمد واعظی)

بسم الله القاسم الجبارین

اینجانبان کاظم،احمد و عباس واعظی از طرف مجمع الذاکرین تربت حیدریه فیلم توهین آمیز آمریکا و اسرائیل ، به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) را محکوم می کنیم و درصورت صدور امر مبارک مقام معظم رهبری آماده دفاع از حریم پاک نبوی می باشیم.

 

حاج سیدمهدی میرداماد: لبیک یا رسول الله… ساخت فیلم موهن امریکایی و توهین به ساحت مقدس پیامبر رحمت را محکوم میکنیم و با آن بزرگوار عهد و پیمان می بندیم که تا پای جان تا خون در رگ ماست از حریم قرآن و عترت پاک آن حضرت دفاع خواهیم کرد.

 

حاج مجتبی رمضانی: بسمه تعالی.عمل وقاحت بار و ننگین اسائه ادب و حرمت به ساحت مقدس رسول خوبی ها،مبشر وحدت و اخوت بین تمامی ادیان الهی،حضرت محمد (ص) را محکوم کرده و فرمایشات ولی امر مسلمین،امام خامنه ای مدظلله العالی در خصوص وحدت بین مسلمانان عالم را نصب العین خود قرار می دهیم.

خادم الشهدا:محمد مجتبی رمضانی

 

حاج مهدی مختاری: پیام مداح اهل بیت حاج مهدی مختاری در پی اهانت نفرت‌انگیز دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلوات‌الله‌علیه‌وآله.بازهم قصه ی دیگری از غربت دین خدا. و چه پست وبیچاره دشمنی که فکرمیکند با این اهانتها می تواند اسلام را خدشه دار کند.برای تسلای قلب شکسته ی امام عصر(عج) و رهبرعزیزمان وتمام مسلمانان دست به دعا برمی داریم وبه شیطان صفتها لعن ونفرین می فرستیم.

به امید جمعه ی ظهور.

 

حاج محمدرضا بذری: هو المنتقم توهین به ساحت قدسی پیامبر رحمت،حضرت محمد مصطفی بواسطه ساخت فیلم موهن آمریکایی صهیونیستی،قلب قطب عالم امکان و عموم مسلمانان جهان را جریحه دار نمود.لذا محکوم کردن این بی حرمتی،بهحضور حضرتش عرض میکنیم:بنفسی انت و امی و ابی و اهلی و مالی یارسول الله.به امید روزی که با ظهور منجی عالم بشریت غربت اهل البت (ع) خاتمه یابد.

 

حاج علی اکبری: بسم الله القاسم الجبارین. اهانت به ساحت مقدس پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی (ص) قلب نازنین قطب عالم امکان آقا صاحب الزمان و تمام مسلمانان عالم را جریحه دار کرد.این اقدام پست و بی شرمانه نشان دهنده عجز دشمنان اسلام است.بنده از طرف خود و از طرف تمامی اعضای هیات روضه الشهدای قائمشهر این عمل وقیحانه را به شدت محکوم می نمایم،و در انتظار آن منتقم واقعی می مانیم که « انّ وَعدَ اللهِ الحق» بعَونک یا لطیف….

خدمتگزار آستان حضرت رسول (ص)، علی اکبری.

 

حاج مهدی زراعتی: ما مت عشق ،عاشقی مرسوم می نماییم جان،هدیه بر پیغمبر معصوم می نماییم.نقض نبی نقض خدا،پس حکم،حکم عرش است.ای منکرین اعدامتان محکوم می نماییم.

 

حاج عبدالرضا هلالی: اعوذبالله من الشیطان الرجیم

یعرف المجرمون بسیماهم فیوخذ بالنواسی و الاقدام/سوره مبارکه رحمن آیه41

پس از بسم الله الرحمن الرحیم، سرآغاز هرکلامی برای ما سلام بر حضرت بقیه الله است.

ودریغ که در هر سلام،شرمندگی و خجلان ما نیز بیش تر از پیش است.که در عصر غیبتش نبودیم آنچنان که می بایست، و در اثر سستی ها و کژیهامان ، تنها و تنها شاهدیم ، بر مصائب شیعه و این نیست مگر کوتاهی ما!…

و چون ظهور منجی مان در اثر غفلت ما به تاخیر افتاد، هر آینه فتنه ها بیشتر شده و ظلم و تعدی از حد خواهد گذشت تا بدانجا که سردمداران کفر و جهل که در حلقه شیاطین مسخرند در آستین کوتاه قامتان وهابی و دجالان سلفی ظاهر شده تا بر چهره آفتاب اسائه ادب نمایند.غافل از آنکه

یریدون لیطفئو نورالله بافواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون/سوره مبارکه صف آیه8

این روزها شاهد تعدی و گستاخی بی شرمانه و متعدد به ساحت ربوبی امام عصر(روحی فداه) و ائمه طاهرین که مظهر اسماءالله اند هستیم،چه نوادگان سقیفه بنی ساعده در پوستین های نخ نما شده و با رسانه های معلوم الحال در پی اشاعه و ترویج توهین به محضر امام رئوف و گنبد مشعشع و ملائک پاسبان ایشان و هتک محضر مقدس امام هادی(علیهما السلام) هستند.

این سلسله اقدامات برنامه ریزی شده از چشمان تیزبین سربازان شهادت طلب حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) مخفی نمانده و نیست و بی شک بغض فروخورده و انقلابی شیعیان و محبین اهل بیت عصمت و طهارت با اشارتی از سوی مقام عظمای ولایت و سایر مراجع معظم تقلید به طوفانی خواهد انجامید که تار و پود انسان های بی ریشه و فراری و ضد انقلاب و امام را از هم خواهد گسست تا دیگر حتی فکر تعدی نیز در سر نپرورانند.

هیئت الرضا محفل بسیجیان و رهروان شهدا ضمن عرض تسلیت به محضر ولی الله الاعظم(عجل الله تعالی) اقدامات ننگین صورت گرفته که موجبات تالم خاطر و دردمندی امت حزب الله و شیعیان و محبین امیرالمومنین(علیه السلام)گشته است را محکوم نموده و خاطر نشان می سازد که پس از کسب تکلیف از مراجع عظام تقلید، اقدامی درخور و شایسته در این خصوص به انجام خواهد رسانید.

لازم به ذکر است که  هرگونه توهین و جسارت به مقام منیع و شامخ بزرگان دین نه تنها از نظر شرع مقدس اسلام مذموم است که بر طبق بسیاری از کنوانسیون های حقوق بشر از جمله اعلامیه حقوق بشر ملل متحد مصوب 1948 ، ماده 19 کنوانسیون بین المللی مدنی و سیاسی ، کنوانسیون حقوق بشر مصوب 1969 ، اعلامیه کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد 1996 و بیانیه اجلاسیه سران سازمان ملل متحد در 12 دسامبر 2003 و بیانیه مصوبه اجلاسیه دوربان سال 2003 دربردارنده بندهای محکومیت توهین به ادیان و چهره های آسمانی می باشد.

 

حاج ابوالفضل بینائیان:« هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ »

اوست که رسول خود را با هدایت و آیین درست فرستاد تا آن را بر همه ادیان چیره سازد،هر چند مشرکان را نا خوش آید (توبه/آیه 33)

بنام خالق رسول گرامی و ائمه اطهار (ع)

پس از 14 قرن از انوار پر فروغ و نوای دل انگیز پیام آآور بشارتهای الهی وجود نازنین پیامبر اعظم،یکبار دیگر تفرقه افکنان نوین و مشرکان متمدن،با حمایت سرمایهداران صهیونیست و با قلبهائی پر از کینه و حسد نسبت به فرگیری روز افزون نام و یاد پیامبر مهربانیها در سراسر جهان،به اقدامی نکبت انگیز بار و گستاخانه دست زدند که موجبات نابودی نظام های سرمایه داری و تفکر نا سالم یهودیت میشود.ولی بحمدلله ملتهای مسلمان در کنار هم عشق به رسول خدا و با در دست گرفتن کتاب الهی این روزها را روزهای ترس هر مشرک در جای جای جهان ساخته که بی شک در هر کجا از جهان نام آمریکا و اسرائیل آید،موجی از انزجار و نفرت نیز ساکن خواهد بود و با بیداری اسلامی و جهانی بزودی زود نور قرآن بر سراسر جهان تلالو بی نظیری پیدا خواهد کرد و هتاکان حریم الهی جز رو سیاهی و ندامت بهره ای نخواهند برد و این توهین ها به قرآن و مقدسات اسلامی،پیامبر رحمت و حضرات معصومین (ع) جز شکست چیزی نصیبشان نخواهند شد.این محب روسیاه آل الله ضمن محکوم نمودن این حرکت قبیح از خداند متعال خواستارم بر حرمت پیامبر اکرم (ص) و به حق ولی نعمتتمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) موجبات تسریع در امر فرج حضرت صاحب الرمان (عج) را فراهم نماید.الله عجل لولیک الفرج

 

حاج محمدزمان یعقوبی: اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک اللهم العنهم جمیعاً. انگار نسل یهودی فحاش مدینه هنوز بر سر باطل خود ایستاده. هنوز به بچه هایش می گوید: برای عبورش از کوچه سنگ جمع کنید. ای کاش می فهمید خورشید، خاموش شدنی نیست. و آینه ی وجودت شکستنی نخواهدبود.

 

حاج محمد علی رحمانی: بسم الله الرحمن الرحیم.این حرکت نا بخردانه تنها هتک حرمت به ساحت مقدس رسول مکرم اسلام نبوده و توهین به ذات اقدس اله می باشد. زیرا رسول الله (ص) لقب حبیب الله دارد.آمریکای جنایت کار باید بداند به عشق خدا توهین کرده و به زودی منتظر خشم الهی و نفرین مادر سادات و ضرب شست ابالفضل باشد. ما جامعه مداحان  این عمل قبیح را محکوم کرده و تانفس داریم نعره مرگ بر آمریکا را بر اشعارمان سرداده تا به برکت نفس گرم مادحان اهل البیت عصمت و طهارت شاهد سر کوبی و سرنگونی دشمنان اسلام باشیم.

امشب به سرم باز هوای دگر فتاد-چشم به ضریح شه والا گوهر افتاد

این شعر همان لحظه مرا در نظر افتاد-با آل علی هر که در افتاد ور افتاد

با آرزوی نابودی استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل و به امید منتقم فاطمه حضرت بقیه الله ارواحناه فداه.

 

حاج مهدی مبینی پور: بسم رب الزهرا (س)… تاریخ تاکنون عقده گشایی و بروز حقد و کینه اشقی الا شقیا هستند را ازهمان دوران نبی مکرم به خود بسیار دیده و قطعا خواهد دید.این گونه جسارتها مهر تاییدی بر حقانیت پیامبر اکرم (ص) و کتاب آسمانیش خواهد بود.اینان که یک روز با کاریکاتور،یک روز با قرآن سوزی،یک روز با ترانه خوانی و امروز با فیلم موهن کینه خود را بروز میدهند و آب به هاون آمریکا و اسراییل می ریزند همان جنود شیطانند که هدفی جز از بین بردن اخلاق و دین و عدالت در جامعه بشری نداشته و راه پیشینیان فاسد خود را می پویند.از آنجا که در هر ته دیدی فرصتی است،اکنون فرصت اتحاد مسلمین جهان و ذلت بیش از پیش آمریکا واسراییل و اعوانشان ما را بر این میدارد که در مجالس و بالاخص در بین جوانان آگاهی بخشی نموده و روحیه اتحاد و کفر ستیزی شهادت طلبانه را ترویج نماییم.به امید تعجیل در ظهور مصلح کل و منتقم آل محمد (ص) انشالله.یاحق

 

حاج محمود گرجی: قل یا ایها لکافرون، لا اعبد ما تعبدون، دوباره با بی حرمتیها دل مسلمانان جهان را شکستند.با آنکه ندانستید با اینکارها عطش عشق ما بیشتر خواهد شد.دیروز قرآن،امروز قرآن ناطق را هتک حرمت نموده اید! و ما در دفاع از قرآن و پیغمبر جانمان را فدا خواهیم کرد.چون، ما را نبی قبیله سلمان خطاب کرد.روی غرور و غیرت ما هم حساب کرد.جانم به فدایت… آن کس که به ساحت مقدس شما جسارت کرد،بی چاره ای بود که ندانست شما رحمت اللعالمینی.

 

کربلایی سیدسعید ضیاتبار: بار دیگر نقاب از چهره مدعیان صلح و حقوق بشر کنار رفت و این‌بار  گروهی دیگر از مزدوران صهیونیسم، دست به ساخت و انتشار فیلمی موهن و سخیف زده اند که در آن ساحت مقدس بزرگ‌ترین انسان تاریخ، پیامبر اعظم اسلام (ص)، مورد تعرض قرار گرفته است. اگرچه پاشیدن مشتی خاک، ذره‌ای از خورشید نمی‌کاهد، قلب عاشقان آن نور عصمت و عصاره خلقت، از این هتاکی بی‌شرمانه به درد آمده است. لذا این ذره کوچک از دریای بی کران نوکران حضرت ختمی مرتبط محمد مصطفی (ص) خواستار محکوم نمودن عوامل ساخت فیلم توهین آمیز موهن میباشم.

 

حاج محمود بذری: یا رسول الله بابی انت و امی و نفسی و مالی و اهلی و ولدی.هیچ جای شک و شبهه ای در این نیست که افرادی که به پیامبر اکرم (ص) جسارت میکنند چه با زبان خود،چه با قلم خود،چهبا ساختن فیلمهای توهین آمیز و چه با کشیدن کاریکاتور  ولدالزنا بوده و از نظر اسلام واجب القتل میباشند و انشالله به سبب همین هتک حرمت ریشه کن شوند.

 

حاج سیدمحسن بنی فاطمی: بسم الله الرحمن الرحیم. «روحی لک الفدا یارسول الله نفسی لک الوقا یا نبی الله». اهانت و قیحانه ی اوباش امیرکایی و اسرائیلی به ساحت مقدس نبی مکرم و معظم اسلام را محکوم می کنیم.بدیهی است که انجام این حرکتهای سخیف و کثیف که از ناحیه صهیونیست بین الملل طرح ریزی و توسط امریکا و انگلیس و فرانسه حمایت و اجرا می شود چیزی از عظمت و رفعت این پیامبر رحمت نخواهد کاست بلکه شعاع انوار این خورشید عالم تاب را پر تلالو تر خواهد کرد و اتفاقا نشانه ی جدیدی از ضعف و زبونی نظام سلطه و در راس آنها امریکا و اسراییل در مقابل اسلام عزیز شمرده خواهد شد.این اعمال زشت در واقع میخ به تابوت صهیونیست هاست و نشانه ی نفسهای آخر این غده ی سرطانی است.در پایان به محضر ذات قادر متعال عرضه می داریم:

 «اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْکُو إِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنَا ، صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ غَیْبَةَ وَلِیِّنَا وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّةَ عَدَدِنَا وَ شِدَّةَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ عَلَیْنَا ، فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ..» والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

 

کربلایی کاظم اکبری: سلام.با عرض تسلیت به محضر قطب عالم امکان حضرت صاحب الزمان (روحی فدا) و رهبر انقلاب و مراجع عظام تقلید این عمل قبیحانه را محکوم میکنم. یا قاصم الجبارین.

 

کربلایی صابر رمضانی: برادر و خواهر مسلمانم:امروز که در جهان تکنولوژی این گونه وقیحانه به ساحت مقدس اشرف الانبیاء حضرت محمد (ص) اهانت شده است وظیفه ی همه ی ما این ست که برخیزیم و در حد توان خود از آیین محمدی دفاع کنیم.عصر انتظار عصر سکوت نیست،عصر آماده شدن برای انقلابی دوباره است.انقلابی که با فرمانروایی حضرت مهدی (عج) صورت می پذیرد و هرگز در حکومت عدل جهانی جایی برای اهانت به هیچ موجودی نیست.

چراغی که را ایزد بر افروزد

گر ابله پف کند ریشش بسوزد

 

کربلایی سیدصادق موسوی: حرمت شکنان عقب مانده تاریخ منتظر روزی باشند که منتقم آل محمد (ص) ریشه شان را می خشکاند.به ذوالفقار علی (ع) با دشمن هتاک و جهن خوار بگویید،بنیاد تو را سرنگون خواهیم کرد، ما چشم تمام حرمت شکنان را،از کاسه مردمک برون خواهیم کرد.

 

کربلایی مسعود اصلانی: بسم الله الرحمن الرحیم.با سلام و صلوات به حضرت محمد مصطفی (ص) و اهل البیت عصمت و طهارت. سناریوی اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی در آغاز هزاره سوم فراتر از سرزمین و امت اسلامی وارد فاز تهاجم علیه ارزش‌ها و باورهای اسلامی شده است و با توطئه مشترک سردمداران کاخ سفید و لابی صهیونیستی حاکم بر غرب، سیاست‌های سازمان یافته و طراحی پروژه‌های نوین عملیاتی شده است.این بیانیه با محکومیت شدید این اقدام، آمریکا و رژیم صهیونیستی را متهمان اصلی جنایت فرهنگی و اعتقادی اخیر معرفی و تاکید کرده است: موضع‌گیری جدی و اعلام برائت و انزجار از این اقدام موهن و مجازات طراحان و عاملین آن، حداقل انتظاری است که جهان اسلام و جامعه بین‌الملل از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی مدعی حقوق ملل و ادیان و نیز سیاستمداران آمریکا و غرب دارد؛ انتظاری که در صورت بی‌اعتنایی سرانجام آنان را به قعر جهنم ناشی از خشم مقدس امت اسلام خواهد فرستاد.

 

 

حاج علی علیپور:

بسمه تعالی

یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

می خواهند نور خدا را با دهان‏ هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏ کننده‏ ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند.

بار دیگر استکبار جهانی در سناریو و توطئه طراحی شده جدیدی، ساحت پاک و مقدس پیامبر اعظم(صل الله علیه و آله و سلم) را مورد اهانت قرار داد و با این اقدام موهن و شیطانی خود، قلوب امت اسلامی را جریحه‌دار کرد.

مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، در حالی که هنوز داغ جراحت اهانت به معجزه بزرگ پیامبر عظیم الشأن و فرزند بزرگوارش امام هادی (ع)  و کشتار و غارت بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم و بی‌گناه در فلسطین، بحرین، افغانستان، عراق، سوریه، پاکستان و ….را بر دل دارند، این بار نیز شاهد گستاخی و هتاکی بی‌شرمانه دیگری از عوامل آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیست نسبت به ساحت آخرین پیامبر آسمانی، حضرت محمد (صل الله علیه و آله و سلم) هستند

جبهه استکبار در حالی مرتکب این جنایت دینی اخلاقی شده است، که تجربه تلخ بارها شکست و ناکامی مفتضحانه، همراه با خفت و خواری، در برابر این قبیل ترفندهای ابلهانه و نابخردانه را در کارنامه سیاه خود دارد و عوامل و مسببین این جنایت سازمان دهی شده باید بدانند که این اقدام جنون آمیز آنها بسان سایر توطئه‌های نخ نمای گذشته، دستاوردی جز برانگیخته شدن خشم و انزجار مسلمانان سراسر جهان علیه دشمنان دین و مقدسات اسلامی نداشته و بار دیگر پرده از سیاست‌های دروغین و به ظاهر صلح‌طلب، مدعیان آزادی عقیده و دفاع از حقوق بشر برخواهد داشت

هم اکنون در این برهه حساس تاریخی و در شرایط کنونی باید به جهانیان نشان داد که ما پیروان راه پیامبر رحمت هستیم.رسولی که در طول حیات طیبه اش درس انسانیت و رحمانیت را آموزش داد و کوردلانی را که به او خاک و خاکستر باریدند جز لبخند و مهربانی از سیمای پیامبر نصیبی نبردند.باید به جهانیان نشان داد که با انجام این گونه تحرکات، انوار تابناک رسول عشق در گستره ی هستی خاموش نخواهد شد و باید برای گمراهان و عاملان اینگونه جریانات، طلب مغفرت نمود تا بلکه بارقه هایی از این انوار معرفت بر قلوب تیره و سیاه آنان نشسته و آنان را از خواب جهالت بیدار کند

واجب است امت اسلامی با تمسک به آیه ی «و اعتصمو بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا» نسبت به حیله ها و ترفندهای نظام سلطه ی دشمن آگاه بوده و به مانند ید واحد در برابر ستیزه¬جویان صف¬آرایی نمایند

پس از این وقاحت تازه دشمنان،بر خود میدانم تا در معرفی نبی مکرم اسلام این پیام‌ آور رحمت و انسانیت به مردم جهان، به عنوان الگویی بی بدیل، بیش از پیش ادای تکلیف کنند تا غبار از آیینه زندگانی ایشان زدوده شود و تلاش‌ های مذبوحانه رسانه‌ های پلید صهیونیسم، بی نتیجه بماند

یا محمد، نفسی سوخته در دل داریم                آتشی سرخ و برافروخته در دل داریم

ما یقین داریم آن سوی افق، مردی هست          مرد اگر هست، بدانید که نامردی هست

نه در این کوه صدای همگان خواهد ماند          آن‌چه در حنجره ماست، همان خواهد ماند

و من ا… توفیق .

 


[ پنج شنبه 91/9/9 ] [ 2:51 عصر ] [ عاشقان ولایت قزوین ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

لینک دوستان
امکانات وب
   

.