mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
بسمه تعالي
خيمه گاه به عنوان اولين و بزرگترين شبکه اجتماعي و پرتال اختصاصي محافل و هيئات مذهبي کشور همزمان با ايام پاياني ماه ذي الحجه 1437 و در پيشواز محرم الحرام 1438 هجري قمري فعاليت خود را آغاز نمود.
وجود خلاء رسانه اي کاربر محور با محوريت محتواي قابل انتشار در راستاي نشر معارف اهل بيت عليهم السلام که به پوشش فعاليت محافل و هيئات مذهبي کشور بپردازد و بستري را جهت تعامل بيش از پيش ما بين هيئات و همچنين فعالان اين حوزه فراهم آورد امري محسوس بود.
نشر محتواي مذهبي اين محافل عمدتا از طريق شبکه هاي اجتماعي بين المللي و يا غيرتخصصي داخلي صورت مي گرفت که در واقع باعث عدم تمرکز اين نوع محتوا و خليط شدن آن با انواع محتواهاي غير مرتبط و گاه نامناسب ديگر مي شد که بالحق اجحافي آشکار در حق محتواي مرتبط با اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام بود.
اين خلاء، عده اي از خيرين و دلسوزان اهل بيت عليهم السلام را بر آن داشت تا در گامي مؤثر و مثمر ثمر اقدام به يکسان سازي و تجميع اين محتوا و ايجاد بستري مناسب براي تعامل بيش از پيش فعالان در اين حوزه را فراهم آورند. در اين گام همکاري با يک تيم فني که قابليت پياده سازي منويات مورد نظر را داشته باشد از اهميت به سزايي برخوردار بود.
با لطف خداوند متعال و عنايت ويژه اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام، ترکيبي قوي از عده اي از خيرين پيشتاز در عرصه خدمت به اهل بيت و يک تيم قوي و خلاق تشکيل گرديد تا در يک دوره ي 7 ماهه وبسايت خيمه گاه به منصه ظهور برسد.
اين تحفه ناقابل را تقديم پيشگاه مبارک حضرت ولي عصر (عج) اروحنا فداه نموده و از ايشان توفيقات در اين مسير را خواستاريم.
لازم بذکر است وب سايت خيمه گاه بطور رايگان به هيات ،مداحان وسخنران امکان طراحي وساخت وب سايت را ميدهد.
خيمه گاه بعنوان پرتال اجتماعي هيات ومحافل مذهبي کل کشور اين امکان را در کل کشور محيا نموده واز شما بزرگوران خواستاريم مارا در راستاي اعتلاي فرهنگ علوي فاطمي عاشورايي ياري بفرماييد .ضمنا خيمه گاه علاوه بر سايت داراي اپليکيشن در بازار ميباشد.
باتشکر -روابط عمومي خيمه گاه
www.kheimegah.com